ÖNEMLİ UYARI : (IP KONTROLLÜ ÜYELİK GÜVENLİĞİ)

Giriş yaptığınız üyelik bireysel olarak sadece 1 (bir) kişilik kullanıcının kullanımı içindir. Üyeliklerimiz kurumsal değil kişiseldir. Giriş yapıldıktan sonra aynı kullanıcı adı ve şifre ile başka bir IP numaralı kullanıcı girişi yapılırsa üyeliğiniz otomatik olarak BLOKE olur. Lütfen şifrenizi paylaşmayınız. Üyeliğinizi giriş yaptıktan sonra “GÜVENLİ ÇIKIŞ” yaparak başka bir yerde, başka bir bilgisayarda kullanmanızda sakınca yoktur. Şifrenizi ailenizden biri kullansa dahi sistem aynı anda birden fazla giriş yapılmasına izin vermeyecektir.

Eğer bu üyelik size ait değilse lütfen “GÜVENLİ ÇIKIŞ” yapınız. Aksi taktirde şifresini sizinle paylaşan gerçek üyenin üyeliği BLOKE olacaktır.


Okudum ve Kabul Ediyorum

Hesap Sahibinin Zarar Görmemesi İçin Çıkış Yapmak İstiyorum

Yardım Merkezi
 
abone ol


› BİLGİSAYARDA MATERYAL GELİŞTİRME
Kaynakça()  Resim-Sekil()  Tablo()     3 Sayfa  [ Geri Dön ]

Dökümanı İndirebilmek İçin TıklayınızHenüz Üye Değilseniz Buraya Tıklayıp Üye Olabilirsiniz
Önemli NotSitedeki dosyalar üye olmak için öğrencilerin gönderdiği dosyalardan oluşmaktadır. Eğitim ve öğretim amaçlıdır. Bu dosyaların tümünün editörden gözden geçirilmesi yoğun bir emek gerektiğinden, gözden kaçmış olanlar olabilir. Ayrıca bir üyemiz tarafından gönderilen bir dosyanın telif hakkına tabi olup olmadığını her durumda tespit edemeyebiliriz. Böyle bir durumu fark etmeniz halinde lütfen yardım bölümümüzden bize durumu bildirin. Siteden kaldırılması için dosya numarasını mesajınıza ekleyiniz. İlgili dosya 48 saat içerisinde derhal siteden kaldırılır.. Telif haklarına gösterilen özen konusunda bize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz..
Dosya No : 140178 - Dosyanın Siteden Kaldırılması İçin Buraya Tıklayınız

İçerik BİLGİSAYARDA MATERYAL GELİŞTİRME

Materyal geliştirme alanında bilgisayar iki yönde büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bilgisayarda kullanılmak üzere materyaller geliştirilebilmektedir.
-Başka Araçlar İçin Materyal geliştirme
Bilgisayar , grafikler,şemalar, levhalar, krokiler, karikatürler, haritalar , afişler gibi hareketsiz görsel materyallerin hazırlanmasında başarılı bir şekilde kullanılabilmektedir. Şekiller çizilebilmekte , tablolar hazırlanabilmekte, başlıklar yazılabi,lmekte, resimler çizilebilmekte, her türlü levhalar, slaytlar hazırlanabilmekte, saydamlar tasarlanabilmektedir.
Bilgisayarda wördde her türlü yazı istenilen hacimde yazılabilmekte, kalınlaştırılabilmekte, altı çizilebilmekte,sayfanın istenilen yerine yerleştirilebilmekte, renklendirilebilmekte, çıktısı istenildiği gibi alınabilmektir.
Bilgisayarda ,üçgen ,kare , dikdörtgen , daire , oval gibi geometrik şekiller çok kolaylıkla çizilebilmektedir.bu şekillerin çizgileri istenilen kalınlığa çevrilebilmekte, renklendirilebilmektedir. Zengin zemin çeşitleri ile desteklenebilmektedir. Bu şekillere her tür yazı eklenebilmektedir.
Yine yazılı ve görüntülü materyaller tepegözde kullanılmak amacıyla tasarlanabilmektedir. Çıktısı siyah beyaz veya renkli direkt olarak özel saydamlar üzerine alınabilmektedir. Bu saydamların bulunmadığı yerlerde kağıt üzerine çıktısı alınıp daha sonraları fotokopi ile saydam üzerine basılabilmektedir.

-Bilgisayarda Öğrenme Paketi Üretimi
Bilgisayarda çeşitli hazır programlar kullanılarak yeni benzeşme, oyun sonu ve programlar üretilebilir.
• İyi Bir Öğrenme Paketinin Nitelikleri
a)Paket , programın bir bölümü olmalı
Öğrenme paketi, eğitim ve öğretim programındaki kitap, video ve diğer faaliyetlere ilişkili olmalı ve bir düzen içinde kullanılmalıdır.
b)Paketteki faaliyetler çok dikkatle hazırlanmalı.
Programlar ,mantıkı bir düşünceye göre , basitten karmaşığa , kolaydan zora , bilininden bilinmeyene doğru hazırlanmalıdır. Kavramdan önce ana bilgiler verilmelidir. Böylece öğrenci , programı işlerken aşamalı bir şekilde ilerler.
c) Porgramın çoğu tek çeşit sunuluşa dayanmamalı,
Önce işaret edildiği gibi bazı öğrenciler yazılı materyallerden diğerleri hayal güçlerini kullanarak daha iyi öğrenirler. Böylece ya bilgisayar , öğrencinin öğrenme tipine göre seçme imkanı ile progranlanmalı ya da öğretmen öğrenciye uygun olanı seçmeli veya program her ikisi arasında bir denge sağlanmalıdır. Böyle bir işlem yapılmadığında , bir grup öğrenci porogramı örmenmekte zorluk çekecektir.
d) Öğrenme yöntemi özel hedeflere uygun olmalı
Programda izlenen yöntem, özel hedefleri gerçekleştirmek için uygun olmalıdır.
e)Paket temel bir birim olmalı
Az faaliyet gerektiren bir paket pek yararlı olmayacaktır. Geniş kapsamlı ise öğrenciye birinden diğerine geçme fırsatı verecektir. Ayrıca paketin ele alacağı konu programda önemli bir yer almalıdır.
f) Doğrulayıcı , aydınlatıcı yankı vermeli
Bilgisayar programları öğrencinin doğru cevaplarını hemen mükafatlandırmalıdır. Gerektiği yerlerde doğru cevaplar verilmelive cevabın yanlış olduğu açıklanmalı ve öğrenciye gelecekte başarılı olması için yol gösterilmelidir. Yanlış cevap üzerinde hemen hiç durulmamalı veya cevabın yanlış tahminine müsaade edilmemelidir.









Güncel Aranan Ödevler

anonim, sardalye, atatür orman çiftliği, enflasyonun nedenleri, tıkız, öğrenilmek, staj, motorin, doğa yasası, televizyon yararları, zahir, tespit, 3dmaX, denetim soru listesi, ingilizce tensler, temiz çevre, gözde, 14, oylumlama, cagdas, tarifeli, haberdar, doğal sayılar 7. sınıf, kımıldamak, maden sanati, alexander grand bell, tesadüf, ernest hemingway, hastane sektöründe halkla ilişkiler, gark, türk haritacı, su ve nem, el freni, alevle yüzey sertleştirme ısıl işlemi, istanbulun tarihi, kara davar, pamuk prenses, devşirim, mektup nedir, oynama, otomobilde ergonomi, arayıp da bulamamak, azma, evaporasyon, pendik, vabeste, beceri öğrenme, fürüzan, harman, bal arısı, asitlerin adı, trigonometri soruları, elektrık ıcadı, tasarim ve imalat, alan ve çevre hesaplamaları, kristal kafes şekilleri, filmler, foto elektrik, erkân, esnetmek, icaz, asitleme, gprs, morartı, katı sıvı gaz, seçi, istıklal marsının acıklaması, matris ve determinant, 0357, türklerin yaşadığı ülkeler, cezbetme, volkanik daglar, ring, Oğlak, federalist, dilli, davet etmek, neşesiz, asetilen, garni, yuvarlak dokuma, yavaş!, batılılaşma süreci, iletişim süreci, bürolarda dosyalama sistemi, rapor çeşitleri, kanun, Tibetli, kemalettin, 100 temel eser özeti, zehir, paha, canlı ve cansız kavramı, enderun, ahmed dai, bizim 68, edebi türlere örnekler, damla sulama projesi, eta, bilginin önemi, bir tane, hidrolik vinç, kapı sistemleri, 1. sınıf matematik test, kort, c projeleri, roman nedir, diyapozon, proje ve performansla ilgili bilgi, imame, güçler ayrılığı ilkesi, mısır seferi, beybaba, isnat, manzum eserler, libre, yalancı dünya, biyoloji zümre, üslü sayılar soru, insan hakları evrensel bildirgesi, ulus adlı şiir, gazete reklamları, oksitlenme, erkeksi, dörtnala, kantın ahlak felsefesi, akıllanma, elektriksel direnç, ateşleyici, çocuk edebiyatında öykü, stomalar, rollerin değişimi, gereğince, mdb, fil adam, katı ve sıvı maddelerin hacimlerinin ölçülmesi, basketball, görüşme teknikleri, commerce, cepheler, polimer, bogazlarımız, devirmek, penetrasyon, art damak, tarife, flâm, sahne almak, hesap işleri, microsoft office, izole etmek, ön yüzbaşı, refik halit karay, ingilizce sözlük, utopya, ileri geri etmemek, Rum ateşi, çevreye dost motorlar, dönüşümlü maddeler, inşaat staj defteri, reprodüksiyon, türkiyede ham maddesi toprak olan fabrikalar, ayrıksı ay, üç fazlı asenkron motorlar, kumpas, matematik performans, asesbaşı, eş sıcak, clock, şerir, desen çeşitleri, soğuk presleme, kromozonlar, eleştirel teori, turistik yapılar, genel yayın yönetmeni, teşrihhane, temaruz, tıpırtı, matematiksel problem nedir, çarpanları ayırma, biyoloji ile uzay çalışması, asenkron makinalar, belirli nesne, içtimaiyat, böbreklerde idrar oluşumu, fosforikasit, sentez, derebey, 10 cu yıl marşı, colosseum, körük, organik iplik, bileşikler, su geçirmez, yaylar, mehmet, harmanlamak, geliştirme,